Vztah k zákazníkovi
Jsme společností, orientující se silně na zákazníka.
Cílem všech naších činností je vždy 100% splnění všech vyjádřených i nevyjádřených požadavků zákazníka
Chceme zlepšením všech procesů společnosti a zlepšením vztahů se spolupracujícími subjekty docílit schopnost beze zbytku plnit požadavky zákazníka a jednat v souladu s jeho přáními a požadavky.
Vztah k systému managementu kvality
Naší snahou je dosáhnout souladu s požadavky normy ČSN EN ISO 9001:2008 a tím plnit požadavky systému managementu kvality.
Vedení společnosti se zavazuje pravidelně ověřovat funkčnost systému.
Vztah ke společnosti, trhu
Naším cílem je dosáhnou stabilního postavení v oblasti obchodu s nástroji mezi srovnatelnou konkurencí v regionu.
Všechny procesy jsou poskytovány v souladu s platnými legislativními, zdravotními, hygienickými, bezpečnostními a ekologickými podmínkami, které jsou určené platnou legislativou ČR.
Společnost zabezpečuje nutnou podporu pro zajištění činnosti všech procesů, jejich měření, monitorování a analyzování, aby bylo dosahováno plánovaných výsledků a neustálého zlepšování.
Společnost dbá o optimální zajišťování a využívání potřebných zdrojů.
Vztah k pracovníkům
Každý náš pracovník je přesvědčen o významu kvality pro prosperitu společnosti, zná svoji odpovědnost a postavení v systému kvality.
Kvalitní a odpovědná práce každého pracovníka je zárukou úspěchu společnosti.
Naši pracovníci jsou vybíráni na základě odborných, a morálních vlastností .
Pracovníci jsou a zůstávají díky komplexnímu zapracování, kontinuálnímu školení a podpoře vedení nositeli výkonnosti naší společnosti.
Dobrou vzájemnou komunikací chceme prohlubovat vztah a sounáležitost ke společnosti. Základem systému je odborně silný, stabilizovaný a spokojený kolektiv pracovníků.
Vztah k dodavatelům
Všichni naši současní dodavatelé, jsou schopni dodávat přesně podle našich potřeb a specifikací.
Chceme mít jenom spolehlivé a kvalitní dodavatele.
Požadujeme mít ze svých dodavatelů partnery na stejné úrovni zajištění kvality.
Budeme je hodnotit, vybírat a úzce s nimi spolupracovat tak, aby splnili naše očekávání.
Přístup k okolí a životnímu prostředí
Zavazujeme se plánovaně a cílevědomě zlepšovat pracovní prostředí ve všech činnostech společnosti.
Chceme udržovat životní prostředí a své okolí na takové úrovni, která bude nejen splňovat požadavky předpisů ale i oprávněné požadavky zájmových skupin.
Neustálé zlepšování
Touto schválenou a vyhlášenou politikou kvality se zavazujeme neustále zefektivňovat zavedený systém.
Změny v organizaci a řízení jsou směřovány ke zlepšení kvality produkce společnosti. Zlepšování kvality chápeme jako proces stálý a systematický.
V Nové Vsi U Nového Města na Moravě dne 18. 10. 2017
Ludvík Polnický v.r.
jednatel společnosti
Sledujte, co se u nás děje
Zapojili jsme se do projektu ESG
Plastpol | Dáme Vaší myšlence tvarZapojili jsme se do projektu ESGÚvod / Aktuality / Zapojili jsme se do projektu ESGChceme jít s dobou, snažíme se, vyvíjíme a zlepšujeme. Není to jen heslo na reklamních letáčcích, ale naše praxe a přístup. I proto jsme letos...
Slavili jsme 20 let firmy
Plastpol | Dáme Vaší myšlence tvarSlavili jsme 20 let firmyÚvod / Aktuality / Slavili jsme 20 let firmyPlastpolu je letos 20 let. A to je důvod k oslavě. 8. srpna jsme otevřeli dveře široké veřejnosti a přivítali na oslavách dvaceti let víc jak 250 návštěvníků. Lidé...
Byli jsme na MSV
Plastpol | Dáme Vaší myšlence tvarByli jsme na MSVÚvod / Aktuality / Byli jsme na MSVZačátkem října se v Brně jako každý rok uskutečnil Mezinárodní strojírenský veletrh. Letos pořadatelé hlásili rekordní účast a obsazenost pavilonů. A ani naše firma Pastpol na...


